After Hours
Da Billy tvinger Spencer og Frausto til at enes, udvikler aftenen sig interessant, efter de løber ind i Jordan og Asher. Olivia glæder sig til at hænge ud med Layla, men aftenen går ikke, som hun havde planlagt.