Int'L Players Anthem (I Choose You)
Jordan og Simones store dag nærmer sig med hastige skridt, og de forestiller sig, hvordan deres fremtid vil tegne sig med hjælp fra Billy og Laura. Spencer og Billy indser begge, hvor stort et pres fodboldholdet mærker.