Back in the Day
Spencer forsøger ikke at gentage fortidens fejl i sit forhold med Layla, og Olivia har svært ved at holde sig ædruelig. Billy betror sig til Laura om noget, som han gjorde for at beskytte sin familie, og Coop har modsatrettede følelse om at møde sin far.