Spencer og Jordan tilbringer uventet en dag sammen tilbage i Crenshaw, hvor Beverly Hills' favorit, Jordan, for første gang oplever det virkelige liv i South Central i Los Angeles. Imens har Billy det svært med sin rolle som far.