All Eyez on Me
Til et rekrutteringsarrangement på college dukker Spencers tidligere holdkammerater fra Crenshaw op, hvilket forvirrer Spencer. Olivia kommer til Ashers assistance, og Jordan har svært ved at håndtere de muligheder, det giver at være Billy Bakers søn.