Best Kept Secret
Spencer finder ud af, hvorfor hans far i virkeligheden rejste, da han var barn, og bliver sønderknust af sandheden. Billy må håndtere følgerne af tidligere beslutninger, og Coop forsøger at bremse en plan, hun har sat i værk, med tragiske konsekvenser.