Public Displays of Contention
Jess og Colt genoplever kattecafé åbenbaringen. Angela og Michael genser endnu en diskussion. Kalani og Asuelu genoplever Kalanis konfrontation. Elizabeth og Andrei ser tilbage på deres tur til en vingård. Tania og Syngin skændes.