Burnt Bridges and Bitter Truths
Kalani og Asuelu oplever udfordrende tid med hans familie. Debbie og Jess genser deres sidste dag i Brasilien. Andrei og Elizabeth joker om Jenns ankomst i Moldova. Michael og Angela genlever deres møde med tante Lydia.