What Goes Around, Comes Around
Castet til ‘Happily ever after’ er tilbage for at genopleve deres største oplevelser. Angela og Michael, Colt og Jes, Elizabeth og Andrei og Kalani og Aseulu er klar til at svare på kritik på sociale medier og Pillow Talk ‘slag.’