Seeds of Discontent
Kalani og Asuelu ser lægens besøg. Colt forsvarer sig selv, og Jess gør grin af ham. Elizabeth og Andrei genoplever kampen om bolig i Moldova. Michael afslører sin oplevelse med flere koner.