She's a Wolf
Angela og Michael genoplever episoden med biopsien. Kalani og Asuelu forbereder sig på køreturen til Californien. Elizabeth og Andrei genbesøger turen til Moldova. Tania og Syngin diskuterer kommunikation. Colt og Debbie diskuterer Vanessa.