Don Wildman míří do Chicaga, aby prozkoumal podivný skleněný lékařský nástroj vynalezený letcem, v Michiganu odhalí sadu nástrojů používaných v neúspěšném podnikání s auty a navštíví Harvard, kde jeden ptačí druh odhaluje podvod.