Don Wildman navštíví slavnou renesanční sochu, která byli kdysi ve Vídni ukradena, v Harvardu prostuduje vzácnou knihu odhalující inspirace slavných Shakespearových her, a prozkoumá podivné létající zařízení v Arizoně.