Don Wildman zkoumá těžítko spojené s hrdinskou kapitolou v životě JFK, navštíví Edinburgh ve Skotsku, aby obdivoval kontroverzní královniny klenoty, a prozkoumá hrozivou klec propojenou s neuvěřitelným útěkem.