Don Wildman zkoumá porcelánové umyvadlo používané v boji se smrtelnou chorobou, kolt ráže 45, jenž kdysi patřil Wyattu Earpovi, a zjistí, jak malý kruhový objekt změnil v celé Americe osobní hygienické návyky.