Převzetí
Nečekaný telefonát vrací Templetona zpátky na výsluní a zároveň přináší McNultymu mnohem více pozornosti než potřebuje. Bunks se pohádá s Landsmaname. Omar pošle Marlovi jasný vzkaz. Carcetti je donucen otevřít kasu.