Pátrání po tasmánském tygrovi
Josh jede do australského ostrovního státu Tasmánie, aby propátral tvrzení, že byl spatřen údajně vyhynulý Thylacine, vakovlka známého také jako tasmánský tygr. Nedávné stopy navnadí Joshe, aby našel pravdu o tomto neobvykle vypadajícím zvířeti.