Zmizelá kolonie Roanoke
Josh Gates se připojí k předním archeologům při pátrání po největší americké záhadě zmizelých osob, zmizelé kolonii Roanoke. Sledují nedávno odhalené stopy a hledají odpovědi na 400 let starou záhadu.