Plummerovo zlato
Josh podlehne zlaté horečce při pátrání po ztraceném zlatě známého šerifa z Montany. Během hledání Josh prozkoumá jeskynní systémy a vstoupí do dolu, jenž byl uzavřen více než sto let.