Ztracená hrobka krále hunské říše
Josh jede do Maďarska, aby se připojil ke třem archeologickým týmům při hledání ztracené hrobky Attily. Legendy a dávné texty vedou pátrání od spodní části Dunaje do horských lesů jen kousek za Budapeští.