Indická Atlantida
Josh cestuje do Indie, aby pátral po mýtickém království Dwarka pohlceném oceánem. Aby našel důkaz, že toto zlaté město je skutečné, se potopí do Arabského moře a navštíví místo vykopávek, jež může přepsat historii.