Zmrtvýchvstání
Eric a Vince jsou rozhodnuti, že z filmu Medellin odejdou, ale práva na scénář mají na své straně. Drama, který v den premiéry "Five Towns" cítí napětí, hledá úlevu u maséra, ale nemůže se vyhnout Daily Variety.