Mandy
Vince je oficiálně ohlášen jako hvězda Aquamana a nyní přichází na řadu výběr jeho partnerky pro roli Aquagirl. Uvažuje se o různých herečkách, do úzkého výběru se dostane i Vinceho bývalá milenka Mandy Mooreová.