Laila – Týden druhý
Aby navázala s Lailou kontakt, Brooke se podělí o traumatický zážitek z dětství. Když Brooke odhalí její sklon k nespoutanému fantazírování a vyprávění příběhů jako způsobu zvládání problémů, Laila prozradí překvapivé plány do budoucna.