Taková jsem byla
Mary Gilbertová kdysi bývala slavnou spisovatelkou a ve svém paláci hostila londýnskou smetánku. Jako stará žena se vrací do míst, kde prožila krásné i bolestné chvíle, a vypráví svůj příběh mladičkému Joeovi.