Colin – Týden druhý
Colin popisuje události, které ho dovedly od "zlatých hvězdiček" až k vážným pokleskům ve vězení. Poté, co Brooke spojí jeho znepokojivé chování s pocitem hluboké bezmoci, vyzve Colina, aby přijal odpovědnost za své činy.