Colin – Týden první
Colin, samozvaný terapeutický nadšenec a hrdé dítě hippies, přijíždí na první ze čtyř soudem nařízených sezení, ale jeho vyhýbavost ztěžuje Brooke doporučení týkající se jeho nedávného propuštění z vězení.