Chaos v kuchyni
Richard po zranění na pracovišti nedokáže vykonávat svou práci komorníka. Unikitty a ostatní se úklidu zhostí za něj a čistí kuchyni. Úklid ale naše hrdiny nudí a vymýšlí jiné zábavné aktivity a hrozí, že nestihnou uklidit včas.