Princátko Puppycorn
Puppycorn si konečně uvědomuje, že je princ, a tak chce vládnout království! Navzdory obavám jeho přátel učiní Unikitty Puppycorna vládcem. Brzy si ale uvědomí, že štěně moc nezvládá, a že jeho nápady nejsou zrovna z nejlepších.