Laboratorní kočka
Robotičtí pomocníci doktorky Foxové stávkují, a tak se Unikitty a Puppycorn přihlásí jako její výzkumní asistenti. Nový experiment je vyšle do kosmu! Mise je nebezpečná a doktorka si musí vybrat mezi vědeckým průlomem a záchranou přátel.