Nebezpečný tanečník
Unikrálovství pořádá celokrálovský tanec, zábavnou událost, na niž se všichni vyšňoří. Všichni jsou nadšení až na Richarda, který se bojí uvolnit a projevit své pocity. Unikitty se ho s ostatními snaží dostat z jeho skořápky.