Děsivé příběhy
Během halloweenského večírku Unikitty zjišťuje, že se Brick ničeho nebojí! Aby ho parta dostala do nálady tohoto svátku, vyprávějí mu své děsivé historky a doufají, že lhostejného Ricka vyděsí. A každý příběh je hrozivější (a hloupější) než ten předchozí.