Když mě miluješ, tak proč umírám?
Sookie pomůže zmatenému Ericovi a znovu se spojí s Alcidem. Bill potrestá upíra, který porušil zákony, a poradí Jessice, jak se vypořádat se svým špatným svědomím. Jason se stává neochotným hrdinou, Tommy spřádá nové plány...