Voníš jako večeře
Sookie se snaží přizpůsobit novému životu v Bon Temps, zatímco ji Eric přesvědčuje, aby s ním byla. Bill odhalí záležitosti ze své minulosti a Jessica ukojí svou touhu po krvi. Tara se vrací na návštěvu do Bon Temps. Andy bojuje se svou závislostí...