Mě to taky bolí
Sookie při hledání Billa zamíří k Jacksonovi ve společnosti Alcidea, vlkodlačího strážce, jehož Eric určil pro její ochranu. Jason je zneklidněn policejním vyšetřováním, Arlene se vyrovná s nečekanými zprávami, Franklin okouzlí Taru...