Krásně komplikované
Russell Edgington, král upírů na Mississippi, vymyslí plán jak upevnit svou moc. Eric vzpomíná na minulost, Sam zkouší pevnost rodinných pout a Tara nachází spojence v pochybném upírovi jménem Franklin Mott.