Spikeův méďa je omylem zničen, zatímco manažer hotelu je na dovolené. Tomovi se zdá o basketbalovém šampionátu, ve kterém mu pomůže Jerry, ale jeho strýček od armády by Toma raději vycvičil na správného myšilova.