Skupina robotických pikolíků působí obtíže a z Toma se stane lákadlo na psy, poté co ho Jerry postříká exotickým parfémem. Nejhorší noční můry po setmění ožívají v zábavním parku u moře a Tom prožene Jerryho budovou určenou k demolici.