Hotelová VIP si přeje mít Toma upraveného, než bude hlídat jejího mazlíčka. Tomův desetník pro štěstí mu moc nepomůže při honičce v parku a v knihovně. Jerry pomůže Tomovi trumfnout Butche v parádní hudební fantasii.