Butch předpovídá budoucnost, aby z Toma vymámil jídlo. Jerry pomůže zoufalému ševci. Tom má za úkol udržet Jerryho daleko od sekce dobrůtek v hotelovém krámku se suvenýry a při tom se vyhnout novému vrátnému.