Jerry pomůže z muzea utéct slonovi. Ztropí pořádné vzdušné taškařice, když s Tomem proletí na drakovi parkem, a pak vyruší během představení pouliční umělce ve městě. A v hotelu zmizí drahocenný chameleon poté, co uteče ze své klece.