Rozčarování z patentové smlouvy
Leonard, Sheldon a Howard se dostanou do problémů, když požádají o patent na svůj gyroskop s nekonečnou vytrvalostí. Penny, Amy a Bernadette radí Rajovi se zlomeným srdcem.