Aproximace roku 2003
Když Penny a Leonard oznámí, že se k sobě hodlají nastěhovat, Sheldon se rozhodne vrátit do roku 2003 - do doby, než se s oběma seznámil. Howard a Raj mezitím založí kapelu, která bude hrát v obchodě s komiksy.