Transformace obchodní schůzky
Penny dostane víc, než si přála, když Leonard souhlasí, že kvůli ní navštíví psychiatra. Sheldon a Raj spolupracují na astronomickém objevu. Howard a Bernadette nemohou uvěřit svým pocitům, když se Stuart odstěhuje.