Zmaření plánované pomsty
Když Sheldonovi vybouchne notebook, podělí se s Amy o hluboce skryté tajemství poté, co mu koupí nový. Mezitím Raj zradí Leonarda a Howarda, když zalžou svým manželkám, aby se mohli podívat na předpremiéru filmu.