Hays a West vidí možnou spojitost mezi místní církevní komunitou a zmizením sourozenců Purcellových. Oba detektivové hledají jednoho z podezřelých a druhého zatknou kvůli výslechu. Válečný veterán Woodard se ocitne v hledáčku místních strážců zákona.