Hays si vybavuje začátky svého vztahu s Amelií, stejně jako trhliny v jejich následném manželství, které se vynořily po narození dětí. Deset let po zmizení sourozenců Purcellových se objevily nové důkazy v případu, díky kterým Hays dostal novou šanci...