Hays se ohlíží za případem Purcellových, k němuž došlo v roce 1980 v arkansaském městě West Finger. Vybavuje si možné důkazy nalezené v Ďáblově doupěti, tajné venkovní skrýši místních dětí, i dva hlavní podezřelé...