Zmizení malého chlapce a jeho sestry ve městě West Finger v Arkansasu vyvolá živé vzpomínky a nezodpovězené otázky u bývalého detektiva Wayneho Hayse, který na případu před 35 lety pracoval společně se svým tehdejším partnerem Rolandem Westem.