"Kdo chce kam"
Hart a Cohle se snaží najít nového podezřelého. Je jím vařič drog Reggie Ledoux, který sdílel celu s manželem Dory Langové. Hartovi se zhroutil osobní život. Cohle použije svou bývalou identitu kriminálníka a spojí se s motorkářským gangem.